Hindusi chcą wejść na polski rynek telewizyjny

0
1218
polski rynek telewizyjny

Zee Entertainment Enterprises Limited, a więc hinduska spółka od rozrywki telewizyjnej, chce pokazać się również w mediach nad Wisłą. Hindusi na polski rynek telewizyjny chcą wejść za kilka miesięcy z własnym kanałem lokalnym.

Kanał Zee One

Warto pamiętać jednak, że firma ta ma w Polsce fabrykę opakowań, tworząc tuby laminowane i plastikowe dla firm farmaceutycznych i kosmetycznych. Ich kanał Zee One jest natomiast w Europie dosyć dobrze znany. Znajduje się bowiem w ramówkach platform cyfrowych w Wielkiej Brytanii, Rosji i Niemczech. Ogólnie ten koncern ma aż 33 krajowe i 42 międzynarodowe kanały telewizyjne dystrybuowane na całym świecie.

Czy w Polsce kanał ten będzie popularny? Trudno powiedzieć, aczkolwiek wielu widzów joga, kultura Indii czy przede wszystkim bollywoodzkie filmy mogą nie interesować.

Widać jednak, że ZEEL do tej inwestycji podchodzi bardzo poważnie. Świadczy o tym choćby to, że na czele polskiego zespołu dotyczącego tego projektu stanął Paweł Kolasa. Ma on w tej branży spore doświadczenie, ponieważ zajmował się marketingiem kanałów tematycznych w Canal+ czy NBCUniversal.


Warning: A non-numeric value encountered in /home/arial2/domains/biznesmedia.pl/public_html/wp-content/themes/Newspaper/includes/wp_booster/td_block.php on line 353