STS zabiera się za sponsoring e-sportu

0
1899
STS zabiera się za sponsoring e-sportu

O popularności sportu elektronicznego nie trzeba wiele mówić. Nie da się bowiem ukryć, że ten szybko zyskuje na wziętości i na pewno nie jest to jeszcze jego apogeum. Skoro tak, nie dziwi też i to, że w sport elektroniczny inwestują podmioty bukmacherskie. Nie inaczej jest z katowicką firmą Star-Typ Sport. STS zabiera się za sponsoring e-sportu, bo widzi w takich działaniach spore korzyści marketingowe.

Nauczeni doświadczeniem

Nie jest to oczywiście pchanie się w niezbadany rynek. Otóż STS pierwsze doświadczenia z e-sportem miał już w roku 2014, kiedy to wprowadzał tego typu wydarzenia do swojej oferty.

W przypadku sponsoringu wybór padł na drużynę „Dzików”. Izako Boars nie jest najlepszym zespołem w Polsce, ale założonym przez Piotra „Izaka” Skowyrskiego, a więc najpopularniejszego komentatora e-sportu nad Wisłą, którego profil na Facebooku obserwuje 600 tys. fanów. „Dziki” z kolei, mimo że zespół ten został założony w marcu, na FB ma już ponad 90 tys. polubień.

Oczywiście nie tylko firmy bukmacherskie czy tym bardziej producenci sprzętu dla graczy inwestują w e-sport. Tak oto Polska Liga E-sportowa jest sponsorowana między innymi przez Play czy LG. „Dziki” poza firmą STS liczyć mogą natomiast też na pomoc marki Sprite, a z pewnością to jeszcze nie koniec i sponsorów będzie przybywać.